fredag 9. oktober 2009

40-årsdag

I dag har vi vært i 40-årsdag til en god nabo og jeg har brukt den siste uken til å lage bursdagskort.
Jeg har laget mitt første tag-kort og jeg ble egentlig ganske så fornøyd. Jeg scrappet også litt på et "termokrus" og sammen med kaffebønner, kaffekvern og en presskanne så var gaven klar.
Her er forsiden av kortet:


Baksiden:

Det var ni "tagger" inne i kortet. Her limte jeg inn bilder av jubilantens to flotte barn og mann, noen gode ordtak om alder og så var jeg inne på Statistisk Sentralbyrå og hentet ut fakta fra året 1969.

Her er flere nærbilder av "taggene"


Termokruset :

Og til slutt gaveposen:


Ha en vakker kveld
Klem fra meg her ved arbeidsbordet:-)

2 kommentarer:

  1. Så fint :-) Kanskje jeg kan lære teknikken når jeg kommer... dette var et nytt kort for meg :-)

    SvarSlett
  2. For ett flott kort! Gøy med alle tagene inni.
    Det papiret du har brukt satt jeg med i hånden her hjemme i dag...

    SvarSlett