onsdag 27. mai 2009

Arbeidsbordet mitt











De neste to årene skal jeg prøve å få tid til den hobbyen jeg liker best, nemlig scrapping. Her inne vil jeg legge ut bilder av ferdige resultater og forhåpentligvis, etter som jeg blir flinkere, også noen framgangsmåter.
Vi har nettopp flyttet utenlands og alt utstyret mitt er enda ikke kommet hit, men jeg har allerede fått handlet inne litt stasj og papir og startet så vidt på noen små prosjekter her på arbeidsbordet mitt.


Her er et av de første tingene jeg laget. Familiens 1.klassing skulle i bursdag og da penger er gaven så er det jo kjekt å legge dem i noe annet enn en konvolutt. Ideen fikk jeg fra denne flinke scrapperen og selv om jeg har litt igjen før jeg når hennes resultat så ble jeg ganske så fornøyd og både giveren og mottakeren var ganske så fornøyde de også.



Hilsen fra meg her ved arbeidsbordet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar