torsdag 28. mai 2009

Innhold og utstyr på arbeidsbordet mitt- del 7

Ark til å scrappe på og med blir nok den største utfordringen min her vi nå bor. Jeg klarer å få tak i farget kartong av ulik tykkelse, hvis jeg leter, og i ulike farger, men mønsterark og ark i 12x12 finnes det knapt. Mannen i livet mitt har foreslått at jeg bør satse på netthandel når det gjelder papir, så har du forslag til noen gode sider og sitter du med gode erfaringer, så tar jeg gjerne i mot råd.

I og med at jeg enda ikke har fått hentet alle tingene mine i Norge, så har jeg måtte bruke det man finner her nede. Slike 3D-klistremerker koster fra 2-3 kroner brettet og er kjekke å bruke når man skal lage bursdagskort til barn.


Om det er noe du har sett som du kunne tenke deg, så kan vi jo snakkes og så kan jeg se hva jeg får plass til i kofferten når jeg drar til Norge.
Ha en vakker kveld
Hilsen fra meg her ved arbeidsbordet mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar