torsdag 25. juni 2009

Flere innkjøp

En av de lokale bokhandlerne i kommunen min har i alle år hatt en utrolig flott scrappeavdeling, men hverdagen inntar også min lokale bokhandler og for et års tid siden så ble de kjøpt opp av en av de store kjedene. Det betyr nok dessverre at utvalget av scrappeting er i ferd med å reduseres og selv om de ikke sier det rett ut så ser jeg jo at de stadig har salg og at de ikke tar inn så mye av det de har gjort før. Det er utrolig trist, men det fører jo også til at jeg gjør noen kupp! :-)
Her er litt av det jeg har fått med meg hjem fra tilbudskurven i forrige uke:
Jeg fant to ulike størrelser av disses "calendar kitz"
Slike "tags" har jeg ikke brukt tidligere:
Her er "wood stickers"
Her har ikke brukt disse produktene fra Fiskars, men slike "relieff" tror jeg kan være med på å gi ganske så fine kort

Disse håper jeg at jeg får brukt til noe lurt noe



Quick-cutz får jeg aldri nok av og spesielt når CuttleBugen min er med på lasset:-)




Jeg liker slike restekurver med gode funn!
Skal se om jeg ikke tar meg en tur til restekurven igjen:-)
-hilsen fra arbeidsbordet mitt

1 kommentar:

  1. Oj oj her har du gjort noen varp :-) Elsker rotekurver i slike butikker...

    SvarSlett