fredag 5. juni 2009

Innhold og utstyr på arbeidsbordet mitt- del 8

I dag skal jeg reise til Norge på ferie og det skal bli utrolig deilig. Jeg har bare handlet et par småting til arbeidsbordet mitt den siste uken, men her er et lite utvalg. Jeg gleder meg til høsten når utstyret mitt er kommet hit fra Norge, da kan jeg endelig sette i gang med alle prosjektene mine:-)
Disse gaveposene bare måtte jeg ha, de minnet litt om scrappede poser og kan jo være fine å gi bort scrappede gaver i, eller hva? ( Jeg har kjøpt ti av hver og de kostet ca 7,-kroner stk)
På 80-tallet var det veldig populært å lage krydderbuketter (det gjorde også jeg) Her nede selger de store pakker med mange slike buketter for rundt 20 kroner og jeg har sett at flere bruker slike blomster på kort- skal se om jeg ikke får brukt de jeg også.
Her er fem nye pakker med blonder, så nå får jeg bare finne en måte å bruke dem på (til 20 kroner pakken)

Her er noen nye søte blomster laget av stoff og små perler
Flere knapper, denne gangen blå og off-white (til 4,-kroner pakken)
Disse heklede lilla blomstene kjøpte jeg også
Fant noen blå "blomster" og de minner litt om noen blomster jeg har kjøpt hjemme i Norge.
Her er det hvite/sorte "roseknopper" og grønne "blader" til ca 10 kroner pakken
Ha en vakker dag
Hilsen fra meg her ved arbeidsbordet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar